Vlarox Store+

Store+, sistemul nostru complet de Vânzare și Gestiune pentru Magazine, te ajută să administrezi toate aspectele afacerii tale, indiferent de dimensiunea acesteia.

Sistemul beneficiază de o Interfața POS ușor de folosit și intuitivă, optimizată pentru ecrane tactile. Aplicația de Back-Office, dezvoltată pe o platformă web-based îți pune la dispoziție o gamă variată de operațiuni, informații și rapoarte pentru ca tu să poți vinde rapid și eficient, în condiții de siguranța și corectitudine ale informațiilor gestionate.

Sistemul se integrează facil cu alte sisteme sau echipamente din magazinul dumneavoastră precum cântare, terminale de plată cu cardul, etc.

Cu ajutorul soluției Store+ vei avea un control maxim asupra activității zilnice, o eficiență sporită datorată stabilității, securității și ușurinței în exploatare a sistemului. Având un timp foarte scurt de învățare, aplicația POS îți va permite să reduci costurile cu casierii.

POS - Point of sale

Este aplicația folosită de casieri în activitatea zilnică de vânzare. Aplicația este certificată fiscal, permițând emiterea de bonuri fiscale atât pe imprimante fiscale cât și pe case de marcat, emiterea de facturi pentru vânzările efectuate, precum și accesarea tuturor celorlalte funcții fiscale necesare conform legii.

img

BOS - Back office system

Este aplicația folosită de managerul magazinului pentru administrare, operare și raportare. În acest modul se definesc și întrețin cataloagele de categorii, produse, promoții, se operează intrările de marfă, ajustările de stoc, se modifică prețurile, se accesează rapoartele despre activitatea magazinului sau se imprimă documentele de gestiune necesare conform legii.

img

HOS - Head office system

Aplicația Sistem Central de Management este o unealtă eficientă pentru administrarea unei întregi rețele de magazine dintr-un singur loc. Aceasta oferă funcții individualizate pentru utilizatorii fiecărui departament, de la elemente de control, cel pot fi de exemplu folosite pentru transmiterea către rețeaua de magazine a noilor produse ce vor fi puse în vânzare, a noilor furnizori recomandați și prețurilor de achiziție precum și a altor elemente din cataloagele de administrare.

Având o interfață utilizator web-based, aplicația HOS permite accesul facil din orice aplicație de internet browsing modernă, indiferent unde s-ar afla utilizatorul.

QSR - Quick Service Restaurant

Modulul de Restaurant cu servire rapidă permite operatorilor sa administreze cu ușurință comenzile și vânzările din zonele de restaurant sau cafenea. Pot fi adăugate comenzi de produse restaurant pe diverse mese la orice moment din timp, se pot imprima note de plată, se pot transfera produsele între mese, iar in cele din urmă se poate transforma comanda într-o vânzare, adăugând daca se dorește și produse din magazin, după care se emite bonul fiscal.

Având o interfață utilizator web-based, aplicația HOS permite accesul facil din orice aplicație de internet browsing modernă, indiferent unde s-ar afla utilizatorul.

img
img

Functionalitati

Store+ te ajută să oferi servicii excepționale clienților tăi cu un efort minim, prin numărul mare de funcționalități oferite și ușurința în folosirea acestora:

Funcționalități Generale:

  • Număr nelimitat de casieri ce pot fi definiți
  • Autorizare casier pe bază de parolă
  • Emitere bonuri fiscale conform legii pe case de marcat sau imprimante fiscale
  • Adăugare produse la vânzare prin scanarea codului de bare, prin introducere manuală a codului de bare, prin introducere PLU, prin căutare după denumire sau alegere din listele rapide
  • Posibilitate afișare imagini pentru produsele din listele rapide
  • Promoții și reduceri: discount valoric per produs, discount procentual per produs, preț fix pentru produs, produs gratuit, happy hours, pachete și combinații dintre toate acestea
  • Afișare detalii ușor vizibile pentru reducerile aferente unei promoții sau unui discount on-spot
  • Fidelizare: Cardurile de fidelizare sunt recunoscute automat de sistem la orice pas al procesului de vânzare și sunt salvate pe acea vânzare putând fi procesate ulterior de Sistemul Central de Fidelizare

Funcționalități Plată

  • Numerar
  • Card bancar -în modul de lucru offline sau cel conectat cu diverse terminale bancare de plată
  • Bonuri de masă, Bonuri Cadou
  • Credit Local
  • Bonuri Valorice (împreună cu sistemul centralizat de management al bonurilor valorice – BVHO)
  • Închiderea vânzării pe consum intern
  • Pot fi definite in BOS/HOS noi metode de plată
  • Limitare valoare maximă per metodă de plată
  • Plata cu multiple metode de plată pentru o vânzare
  • Parcare vânzare curentă
  • Posibilitate acordare discount on-spot, cu autorizare casier și limitare procent maxim

Funcționalități Fiscale

  • Emitere bonuri fiscale conform legii pe case de marcat sau imprimante fiscale
  • Introducere CUI pe bon cu validare CUI și posibilitate verificare online
  • Intrări și Ieșiri numerar din casă
  • Emitere Raport Z și Raport X
  • Emitere Raport Periodic (simplu sau detaliat)
  • Emitere Raport Tehnic
  • Setare automata pe imprimanta fiscală detalii dată/oră, cote TVA, nr. POS, metode de plată, nume casier, etc.
  • Emitere facturi fiscale din POS pentru bonurile emise (prin scanarea codului de bare unic al bonului), cu posibilitatea căutării Online a detaliilor firmei după CUI și posibilitatea de a emite o singură factură pentru multiple bonuri
  • Export fișiere jurnal electronic

Nomenclatoare

  • Cote de TVA – la modificarea unei cote de TVA, acesta se va aplica imediat după repornirea POS-ului
  • Furnizori
  • Unități de măsură
  • Categorii marfă
  • Produse inclusiv de tip rețetă
  • Promoții
  • Metode de plată
  • Clienți Credit Local
  • Mărci
  • Secții de producție

Operațiuni – vizualizare, adăugare, modificare, validare și imprimare documente legale

  • Comenzi marfă
  • Intrări marfă
  • Ajustări de stoc
  • Retur la furnizor
  • Inventariere
  • Producție – pentru rețete cu pre-producție (ex.: sendviș)
  • Modificare prețuri și imprimare etichete de raft
  • Facturi emise în POS
  • Emitere facturi Credit Local pentru clienți
  • Registre de casă

Raportare

  • DashBoard pe prima pagină
  • Vânzări detaliate
  • Mișcări stocuri cu export Fișă de Magazie
  • Raport complex zile operațiuni: vânzări pe schimb, produse șterse, operațiuni numerar, vânzări pe metoda de plată, pe tip produs, etc
  • Raport periodic vânzări
  • Raport pentru declarația 394
  • Raport produse expirate
  • Balanță produse
  • Raport de gestiune zilnic
  • Raport detaliat plăți
  • Raport de producție

Administrare magazin

  • Setări generale magazin
  • Utilizatori – număr nelimitat
  • Roluri utilizatori și drepturi
  • Liste rapide cu produse pentru POS

Nomenclatoare – administrare centralizată a nomenclatoarelor

  • Clustere de magazine
  • Magazine
  • Produse – cu setare per cluster pentru Permite Vânzare, Permite Achiziție, Preț Vânzare, Furnizor și Preț Achiziție la Furnizor
  • Categorii
  • Furnizori
  • Unități de Măsură
  • Mărci
  • Metode de Plată
  • Promoții – cu setare per cluster pentru Activă

Operațiuni – vizualizarea tuturor documentelor de operațiuni din magazine

  • Comenzi Magazin
  • Recepții Magazin
  • Ajustare Stoc Magazin
  • Inventariere Magazin
  • Facturi

Rapoarte – vizualizarea rapoartelor per magazin sau per cluster

  • După Ziua de Afaceri
  • După Perioadă
  • Vânzări Detaliate
  • Multiple zone de servire (Ex.: Bar, Salon, Terasă, etc.)
  • Mesele pot fi adăugate pentru fiecare zonă și pot fi aranjate folosind o interfață vizuală (drag and drop)
  • Pentru fiecare masă se poate deschide o comandă și se pot adăuga noi articole oricând comandă clientul
  • Pentru fiecare articol ospătarii pot specifica instrucțiuni de producție (ex.: cu gheață, bine făcut, fără sare, etc.)
  • Articolele de restaurant pot fi produse standard sau articole rețetă cu producție la vânzare sau cu pre producție.
  • Sistemul permite opțiunea de rețetă în rețetă.
  • Pentru căutarea facilă a produselor, articolele pot fi aranjate într-un arbore Categorie – Subcategorie și se pot adăuga imagini pentru fiecare produs
  • Este permis transferul între mese, putându-se transfera doar anumite articole sau toate articolele. Această funcție permite și plata împărțită între clienți
  • Pot fi definite imprimante de secție (ex.: Bar, Bucătărie, etc.), astfel încât comanda de producție este trimisă direct către secția potrivită împreună cu instrucțiunile de producție introduse de ospătar
  • Pentru orice comandă se poate imprima o Notă de Plată
  • Toate articolele comandate pot fi plătite in ecranul general de vânzări al POSului, folosind aceeași interfață ca pentru orice alt produs
  • Se pot plăti împreună articole de tip Magazin si Restaurant pe aceeași vânzare