• Contractul de service, unul din ”must have-urile” ce vin odată cu achiziționarea unei case de marcat.

Ce înseamnă acest contract de service? (bine, pe lângă faptul că este obligatoriu. De ce este obligatoriu? Păi, așa reiese din art. 106 litera d) și art. 107 (1) din OUG 28/1999 privind obligația agenților economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale-cu modificările HG 804/08.11.2017- dar o să revenim aici, la final, pentru că nu ne place să lăsăm lucrurile cu răspunsul ”pt. că așa trebuie, că așa zice legea „ … detaliem la final )

  • Contractul de service asigură asistentă permanentă asupra aparatului de marcat și intervenții/manopere gratuite ( pentru că, surpriză, oamenii aceia, pe care îi sunăm atunci când ceva nu merge sau când nu știm să facem ceva la casa de marcat, sau la care apelăm să ne mai pună câteva coduri, sau să ne regleze ora sau multe altele, oamenii aceia, chiar trebuie plătiți! Iar faza cu ”păi pentru ca ai apăsat 2 , 3 butoane…” nu prea este justificabilă… dacă ar fi așa simplu, de ce să mai apelăm la tehnicieni, scoliți și pregătiți, anual, in deplasări prin țară și străinatate, pentru a fi ”așa simplu” (surpriză și astea se plătesc! …deplasările și toate cele)
  • Contractul de service , prin faptul că există, obligă niște oameni sa facă o treabă, sau mai multe (cum ziceam mai sus, oameni specializați, care știu ce fac și pentru ei, pare simplu. PENTRU EI! ). Așa că, făcându-și treaba, oamenii respectivi,mai observă câte o defecțiune, defecțiune care, dacă o observăm din timp, e ca la om, cu cât tratezi mai repede boala cu atât mai mici daune face. Așa e și la casele astea de marcat. Noi, făcându-ne treaba, observăm defecțiunile înainte să fie ”daună totală” și de a implica costuri ulterioare cu înlocuirea anumitor componente mai mult sau mai puțin costisitoare. Cam așa e și la mașini, dacă nu mă înșel…  atunci, de ce ar fi altfel la ”jucaria” care produce sau, mă rog, legalizează banii ce aduc mașina, casa, concediul și toate cele ce alcătuiesc confortul de zi cu zi? (e ok, nu aștept un răspuns… )
  • Contractul de service, prin faptul că există, iți garantează inclusiv remedierea oricărei defecțiuni în termenul maxim impus de lege, 72 ore.

 

În mare parte, acestea ar fi câteva din avantajele unui contract de service (pe lângă că, e obligatoriu).

Ți-am promis ca revin asupra faptului cu obligativitatea asta (nici mie nu imi place să mă oblige cineva să fac ceva… ).

Hai să ne gândim că nu e obligatoriu. Hai să vedem de ce ai alege un contract, dacă nu ar fi obligatoriu?

  • Casa de marcat, da? Este, unul din cele mai importante aparate, pe care le detine o societate. Zici că nu? Ia vezi care e primul gând care iți vine în minte atunci când apesi on și nu pornește… (te las să te gândești, după care il scriu eu în ultimul rând, înainte de a încheia post-ul. Până atunci rămânem la ideea că e unul din cele mai importante lucruri din firma)
  • Ai o firma, ai un bun, al firmei, printre cele mai importante, te costa cel mai ieftin contract de service, intre 10 și 15 lei (medie pe tara) pe lună… ZECE LEI ! LUNAR! CEL MAI IMPORTANT LUCRU DIN FIRMA (am glumit iti zic acum primul gând ce îți vine în minte când apeși on și nu pornește : ” pfuuuaaiiii trebe să închid să mă duc cu casa de marcat la reparat că nu pornește!” Alooo… să închizi?! business-ul 1, 2 , 3 ore sau 72 ore?!… pentru ce ? pentru ZECE LEI ??? REALY ? ! ?!
  • Ai angajați ! Perfect, e nevoie, din ce în ce mai mult, în ultima vreme. Ești în concediu, sau nu, rezolvi treburi importante, pentru firmă, pentru a obține contracte noi, prețuri mai bune, clienți mai mulți etc. Te sună angajatul. Alo, șefu ? S-a stricat casa de marcat! Lasă tot și trimite pe cineva sau hai și du-o la reparat… ( ZECE LEI) Pe scurt, ce faci tu, administratorul, sau oricare alt angajat pe care îl plătești să facă alte treburi, mai importante sau mai productive, trebuie să lase tot și să fugă cu casa de marcat la reparat… (ZECE LEI)

 

Cam asta am avut de spus, referitor la contractul de service. Sper că am fost destul de clar si sper că am reușit să scot in evidentă de ce e important si nu de ce e obligatoriu !

Vă salut!

P.S. poza din post nu e cu caracter informativ… e pe bune! Chiar asa arata o casa de marcat folosita 1 an, inainte si dupa revizia GRATUITĂ, inclusă în abonamentul de service !

 

ZECE LEI !!!!!!