Hot

Cum să ai grijă de afacerea ta: Vânează prețul cel mai bun, vânează calitatea cea mai bună !

Astăzi vom vorbi despre importanța furnizorului de echipamente, și cum să îl alegem pe cel mai bun, pentru afacerea noastră (evident că, vom face referire strict la produsele din domeniul fiscal, pentru că la asta ne pricepem! și pentru că ne place să vorbim despre lucruri la care ne pricepem ). Domeniul fiscal este un domeniu care, indiferent că ne place sau nu, este extrem de important într-o afacere. De el se leagă legalitatea business-ului astfel că nu prea avem de ales. Ce avem de ales însă, este dacă tratăm acest domeniu așa cum este el, obligatoriu, sau dacă alegem să ne folosim la maxim de avantajele pe care poate să ni le ofere. Mai exact, ce vreau spun este că putem alege folosim o casă de marcat, pentru a ne îndeplini obligațiile legale, sau putem alege conectăm casa de marcat la un software de gestiune pentru a automatiza întregul sistem de vânzare și gestiune a afacerii. De ce să facem asta și cu ce te ajută? Simplu! Un software de gestiune îți ușurează munca, îți ține sub control banii, stocurile și angajații și iți generează o sumedenie de rapoarte care te ajută îți dezvolți business-ul. Asta dacă folosești un soft bun și în conformitate cu toate prevederile legale! Dacă nu, riști! Mult! Și n-are rost! Ai de unde alegi!

Conform legii din România, toate aplicațiile de tip software ce se conectează la casa de marcat și/sau imprimanta fiscală trebuie fie înscrise în BNP (Biblioteca Națională de Programe).

Folosești un software pe care îl găsești aici (<click) ? Felicitări! Ești 100% legal! Nu? Eu mi face griji în locul tău!

Pe noi și pe softurile noastre le poți urmări sub numele:

  • STORE + PETROSOL RETAIL
  • PETROSOL POS
  • IMPERIAL S2S TECHNOLOGIES
  • DANUBIUS EXIM (TOATE POZITIILE)

Deci cam ai de unde sa alegi !

Ok, cam asta ar fi legat de soft.

Pe scurt, softul de gestiune:

  • Te ajută
  • Te organizează
  • Folosește unul legal, înscris în BNP

 

După ce te convingi de toate aceste aspecte de mai sus urmează alegi partea hardware. Aici vei vedea poți te folosești de acest aspect, inclusiv pentru a da o notă de design și o pată de culoare, de ce nu, locației. Pe piața din România sești sute de modele de sisteme POS all în one, unul mai frumos ca altul, colorate sau mai puțin colorate, monitoare touch screen depinde doar de tine, și de bugetul tău, pe care îl alegi și care îți place mai mult. Nu ști ce alegi? Dacă ar fi după mine respectă câteva reguli de bază in alegerea aparaturii hardware. De ce? Pentru , din momentul modernizării business-ului prin implementarea unui sistem de vânzare/gestiune, afacerea se bazează pe FUNCȚIONALITATE! Totul depinde de o bună funcționalitate și o integrare perfectă a echipamentelor. Drept urmare de aici pornesc acele câteva reguli, despre care spuneam puțin mai sus și care sunt de fapt 3 la număr :

  • Calitatea: Cel mai simplu mod de a recunoaște calitatea unui produs, este brandul înscris pe el, cine garantează pentru acel brand, cum garantează, și cât costă? evident un produs bun, de top, nu poate fie cel mai ieftin!
  • Siguranța: Chiar și produsele de top, brand premium, se pot defecta. Ce se întâmplă atunci? Cine sau ce îți oferă siguranță în acele momente?
  • Prețul: Bineînțeles

Cam atâtPare simplu! Ok, știu, e simplu dai sfaturi! Dar cine ne și soluția? acolo avem probleme! LA FEL! SIMPLU! TOT NOI! NOI ȘI TOȚI CEI CE RESPECTĂ TOATE CELE DE MAI SUS ȘI … DE MAI JOS

Cum? Le luăm pe rând, invers de data asta !

 

  • Prețul

Spuneam produsele bune nu vor fi niciodată cele mai ieftine. Corect! Dar ce poți faci pentru a te asigura iei decizia corectă, adică să iei un produs bun, la cel mai bun preț din piață?

Cel mai important este te asiguri , produsul respectiv, trece prin cât mai puține “filtre” înainte de a ajunge la tine. Legea comerțului din România spune produsele se vând cu “adaos comercial”. Adică, dacă firma X cumpără ceva de la firma Y, este obligată pună adaos comerial pe acel “ceva”. Dacă firma Y vinde mai departe acel produs firmei Z, firma Z trebuie pună, și ea, adaos comercial la produsul respectiv și tot așa. Drept urmare “VÂNEAZĂIMPORTATORII (fabrici nu prea mai avem în România)! De ce? Pentru ei, achiziționează direct din fabrici, și vând direct către utilizatorul final! Frumos? nu?!

 

  • Siguranța

Așa cum spuneam, din moment ce alegi tehnologizarea business-ului, lucrurile și mai ales POS-urile pe care este instalat sistemul de gestiune, trebuie funcționeze ! NON-STOP! Evident NU SE POATE! Și atunci, ce e de făcut? Ce siguranță putem avea în perioada de reparare a sistemelor?

Din nou, APELEAZĂ LA IMPORTATORI ! De ce ? Pentru ei stabilesc dacă defecțiunea face sau nu obiectul garanției. Pentru ei au tehnologia și informația direct din fabricile unde s-au produs sistemele folosite de către tine! Pentru ei pot îți ofere cele mai bune condiții de garanție și post garanție!

Ok, dar asta nu rezolvă mare lucru. Un sistem defect este un sistem defect ce trebuie reparat. Business-ul tău ce face în perioada aceea? Gestiunea, stocurile, vânzările? ce se întâmplă cu ele?

Pentru asta, din păcate, NU AVEM, un răspuns general. NU ȘTIM ce te sfătuim faci! NU ȘTIM ce faci dacă NU EȘTI DIN MARAMUREȘ!

DACĂ EȘTI DIN MARAMUREȘ, avem SIGURANȚA de care ai nevoie !

Societatea noastră, Vlarox Fiscal, oferă tuturor afacerilor din Maramureș care aleg folosească sistemele noastre, SIGURANTĂ! Cum? Astfel :

Toate sistemele POS ALL ÎN ONE, marca Hanasis, brand importat în exclusivitate, în România, de către noi pot beneficia de garanția PREMIUM.

În ce constă această garanție premium ?

Dacă ( DACĂ! ), sistemele noastre se defectează venim, la solicitare, cu un alt sistem 100% FUNCȚIONAL. În 2,5 minute înlocuim sistemul tău, cu alt sistem FUNCȚIONAL, și dăm drumul tuturor sistemelor tale ! 2,5 MINUTE! după care ne întoarcem, îți reparăm sistemul iar când e gata ți-l ducem înapoi. Frumos ! Nu?

  •  Calitatea

Am lăsat pe ultimul loc acest aspect atât de important pentru aici e cel mai simplu! Calitatea se leagă de cele 2 aspecte discutate mai sus. Clar, un produs de calitate inferioară nu are cum beneficieze de astfel de servicii! Putem oferii astfel de servicii deoarece încrederea pe care o avem în calitatea produselor noastre ne permite!

 

Cam atât pentru azi. Nu uitați :

  • Modernizarea afacerii tale, mai devreme sau mai târziu, TREBUIE se întâmple!
  • Atunci când se întâmplă, alege dormi liniștit, alege fi legal!
  • Caută siguranță !

 

37 / 39